جوک 93 خنده دار و جدید

درباره ما

به سایتِ دنیایِ سرگرمی خوش اومدید :)

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

جوک 93 خنده دار و جدید

امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم ازدواج کنم.

تمام فامیل دارن برام دنبال زن می گردن که یوقت نرم دختر خودشونُ بگیرم بدبختش کنم

.

جوک 93

.

بازی ایران و آرژانتین فرصتیه برای لیونل مسی که رکورد گل های ملی علی دایی رو بشکونه :) ))

.

جوک 93

.

پلیس دهن یارو رو بو میکنه ، میگه عرق خوردی . . . !؟ میگه ، نه به خدا زیاد حرف زدم دهنم عرق کرده .

.

جوک 93

.

کنار یه دختر تو تاکسی نشسته بودم چندبار پشت سر هم گفت: چی؟ چی؟ چی؟بعد که پیاده شد از راننده پرسیدم این چش بود؟ گفت هیچی بابا عطسه میکرد.

.

جوک 93

.

به مامانم میگم : یادش بخیر بچه بودیم چقدر ما رو کتک زدیا !………شترق خوابوند در گوشم گفت : این دروغا چیه که میگی ؟ من کِی دستم روتون بلند شده ؟ :

.

جوک 93

.

غضنفر شیلنگ أب رو میگره رو زنش…بهش میگن : دارى چى کار میکنى؟؟؟؟؟میگه: زناشویى !!!!!!!

.

جوک 93

.

تو کلاس فیزیک تیکه انداختم معلم هم خندید بعد گفت :”این تیکه باحال رو کی گفت؟؟؟ “منم گفتم :”من. خوشت اومد؟؟ ” گفت :”آره. برو گم شو بیرون!!!!!

.

جوک 93

.

از یه دختره خوشم امد…………حدود یک کیلومتری با هم راه رفتیم و صحبت کردیم بعدش یه بنز امد نگه داشت دختره گفت من تورو با ماشین عوض نمیکنم بعدش بنزه رفت دختره گفت :مگه رانندت نبود؟منم گفتم :نههه!!!!!هیچی دیگه فکر کنم الان که دارم اینو مینویسم اون هنوز داره دنبال بنزه میدوه بنده خدا منو با شخصیت اون یکی داستانه اشتباه گرفته بود

.

جوک 93

.

دیشب رفیقم اس ام اس داده : به اندازه ی دیوونه های دیوونه خونه دیوونه وار دیوونتم دیوونه!ناموسا واسه سلامتیش دعاکنید،نگرانشم:|

.

جوک 93

.

چرا وقتی یه بچه آروق میزنه همه میگن ای جان! جان!………ما آروق میزنیم میگن زهره مار!

.

جوک 93

.

یکی از فانتزیام این بود که اسمم دنیا بود بعدش یه شکست عشقی خفن میخوردم طرف ولم میکرد میرفت ، میرفتم اون آهنگ مرتضی پاشایی روگوش میکردم که میگه :
دل دنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارو خون کردی که اینجوری تو رفتی!!!
خخخخخخخخ چه کرده امتحان نهایی با مغزم:-D

.

جوک 93

.

“از الان که اینجوری گرمه تابستون واویلاست”
شنیده شده در ۹۸ درصد مردم ایران !

.

جوک 93

.

پسر است دیگر
ﮔﺎﻫﯽ ﻫﻮﺱ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﻻﻣﺼﺐ مگه بهش زن میدن خخخخخخ

.

جوک 93

.

یه سوالی شدید مغزمنو در گیر خودش کرده:
وقتی کنترل با صدا ، کانال عوض میکنه میگیم کنترل اتوماتیک.
وقتی با دست کانال عوض میکنه میگیم کنترل دستی.
اما وقتی با پا روی دکمه هاش میزنیم و کانال عوض میکنیم چی باید بگیم؟

.

جوک 93

.

دارم سعی میکنم که ی جوری مریض شم برم بیمارستان بعد از تلویزیون بیان ازم فیلم بگیرن بگن از طرح سلامت راضی هستید منم بگم خوبه ، فقط وقتشو بیشتر کنید .
کسی را میشناسید مریضی واگیر دار داشته باشه ………………؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!

.

جوک 93

.

اینایی هستن که وقتی بهشون میگی حالت چطوره میگن مرسی یا ممنون
دقیقا منظورشون چیه؟
یعنی خوبن؟
قبلا خوب بودن الان دیگه نیستن؟
بعدا خوبن الان نیستن؟
دارن میمیرن؟
مردن نمیدونن؟
توی کمان؟
بیمارستانن؟ @_@
دقیقا منظورشون چیه به منم بگین O_o

.

جوک 93

.

یه سری از قندا هم هستن
که هر چی قلوپ قلوپ چایی بخوری
اب نمیشن برن پایین
فک کنم ساقه طلایی قاطی شونه ^__^

نظرات شما عزیزان:

mojtaba
ساعت14:43---12 تير 1393





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: